قوانين و مقررات فروشگاه اینترنتی فاکتور 84


الف)عضویت:

1-افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت ثبت نام (ورود) مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام کاربری و آدرس ایمیل و گذر واژه، مراحل عضویت تایید می‌شود.

2-عضویت در سایت، رایگان می باشد.

3-کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند در قسمت ثبت نام بر روی لینک “گذر واژه خود را فراموش کرده اید” کلیک کرده و مجددا برای اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند. کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به ‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع، برعهده شخص کاربر است.

ب) شرایط و ضوابط عمومی استفاده از سایت:

استفاده از سایت فروشگاه فاکتور 84 به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

1-خرید کالا از فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي پذيرد.

2-خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات، پیگرد قانونی دارد.

3-اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده به صورت خلاصه و كلي بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام می نماید

4-فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند ( همانند نقص اینترنت،بانكي، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.

5-تمام ابزارهایی که در فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 باهدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.

6-ارتباط فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 با کاربران ازطریقwww.factor84.com  و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) برقرار مي گردد.

7-فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

8-محصولات ارائه شده در وب‌ سایت از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی خریداری و عرضه می‌شود.

9-شما درتمامی روزهای هفته (حتی ایام تعطیل) می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید و اولین روز پس از تعطیلات اطلاعات خرید شما پردازش می‌‏شود.

ج) شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 ، سایتwww.factor84.com  به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1-فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی فاکتور 84 درج نموده است.

2-تمام درخواست‌ها و استعلام‌های ثبت شده در سایت در قسمت پنل مدیریت، قابل پیگیری می باشند. در صورتی که موجودی محصولی به پایان رسیده باشد فروشگاه موظف است با مشتری هماهنگی لازم را انجام دهد و مبلغ سفارش را مسترد نماید

3-عکس های قطعات که در سایت ملاحظه می فرمایید عکس هایی هستند که از اولین نمونه ها گرفته شده و ممکن است طبق رویکرد شرکت تولید کننده گاهی بارکد روی قطعه و یا حک شدن آن به صورت لیبل و لیزر دستخوش تغییر شود اما ماهیت کالا هیچگونه تغییری نکرده است.

د) شرایط حمل و تحویل کالا:

1-تحویل کالا علاوه بر حضور مشتری در فروشگاه، از طریق پیک موتوری- شرکت تیپاکس و ترمینال نیز ممکن می باشد و هزينه حمل از سمت خریدار تامين می‌گردد.

ه) شرایط تکمیلی:

1-با توجه به محدود بودن موجودی انبار، تضمینی برای تحویل اقلام فاکتورهای تسویه نشده وجود ندارد.

2-اجناس فروشگاه دارای عکس و کاتالوگ بوده و از لحاظ کیفی طبقه‌بندی شده است لذا پس از فروش، تعویض یا مرجوعی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

3-حداکثر زمان برای بررسی و مطابقت کالا با اقلام سفارش در موارد تحویل غیرحضوری 2 روزکاری می‌باشد.

4-حداکثر زمان دریافت سفارش‌های تسویه شده در موارد “مراجعه حضوری” 3 روزکاری می‌باشد.

5-تسویه حساب در موارد غیرحضوری فقط به صورت پرداخت  نقد می باشد.

6-در صورت عدم پرداخت، فاکتور ظرف مدت 5 ساعت ابطال خواهد شد.

7-فقط قطعاتی که در سایت با گزینه “موجود” نشان داده می شود قابل عرضه در فروشگاه می باشند.

8-تمامی مشتریان و کاربران سایت در هنگام بروز مشکل در خرید از فروشگاه می توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی و مطرح کردن موضوع و مشکل خود با مدیریت نسبت به حل مشکل خود اقدام کنند و مطمئن باشند که پیگیری می شود.

9-ساعات کاری فروشگاه اینترنتی 24 ساعته می باشد. ساعت پشتیبانی فروشگاه اینترنتی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 18 و پنج شنبه ها از ساعت 8:30 الی 16 می باشد.

10-در صورت ارائه اطلاعات ناقص و غلط راجع به قطعه درخواستی از سوی مشتری و تحویل گرفتن آن فروشگاه هیچ مسئولیتی اعم از مرجوع یا تعویض نسبت به آن ندارد.

11-برای پیگیری سفارش باید شماره سفارش را به خاطر داشته باشید . برای آگاهی از شماره سفارش خود، می‌توانید به بخش سفارشات پنل کاربری مراجعه فرمایید.

12-لغو سفارشات نقدی: در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ، 10 درصد  از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا 1 روز بعد عودت داده خواهد شد .

13-واریز وجه بازگشتی : کلیه بازگشت وجه های درخواستی فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری انجام می گردد (در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حسابیا کارتاعلام شده از طرف مشتری، با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد) .

14-اعلام مغایرت: در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا دو روز بعد از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .

15-اعلام خرابی: تمامی اقلام  داخل فروشگاه قبل از ارسال، تست می شوند و به صورت سالم، ارسال می شوند . با این وجود جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی یک مهلت 2 روزه تست برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شده است که از روز تحویل سفارش به مشتری، محاسبه می شود. در صورتی که پس از گذشت این زمان به فروشگاه اطلاع داده نشود ، به منزله سالم تحویل گرفتن جنس یا اجناس فاکتور می باشد و پس از آن هیچگونه عودتی و یا تعویضی صورت نخواهد گرفت.

 16-برگشت خوردن سفارش: در صورتی که بسته پس از ارسال، به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته، بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .